night night sleep tight

jag har läst första sidan i boken...wohoo...bara 22 kvar....det som jag MÅSTE läsa tills på torsdag.

imorgon ska jag o Pierre ut o reka inför jobbet på lördag... kommer vara helt död på söndag men men....

ska bli himla roligt tror jag i alla fall...

måste tvätta mina finkläder...tydligen dresscode på tillställningen....attans...mina fötter kommer vara som en hobs....stora o svullna ha ha
övriga likheter finns redan ...kort och håriga ben...ja jag var en hob i mitt tidigare liv... hette något i stil med Flora ....


image139




har faktiskt gjort en paj idag!!

fullkornsbotten , fyllning av cornfärs (hälsans kök), champinjoner,rödlök,vitlök o laktosfri creme fraiche...mmm plus ost på toppen

fan va mycket mat det kan bli ....över.... men ja den var ju god så jag ska inte klaga.

Kattsanden är bytt, Maya har invigt sanden medan Inca går runt och vrålar ....kattfan

Izza har i vanlig ordning rullat ihop sig i min säng.

ska smörja in min värkande skuldra med mosad tiger....öh..tigerbalsam...


image140


Night night sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0