massor av BORDE GÖRA saker...

fan jag skulle köpt kattsand igår...inca demostrerade med att pissa på en tröja...var bara att slänga....

kattkräk!

hon håller sig på behörigt avstånd för tillfället...hon smyger på en sovande Izza... skulle inte jag göra om jag var Inca... har inte klippt Izzas klor på ett tag...

har varit på lektion idag...känns som att jag fattar det mesta...fram till han frågar mig någonting....hmm
mötte Ami på perongen...såg lika skolpigg ut som jag....vi slog följe till odenplan, vi drog till bokhandeln i jakt efter veckans litteratur... SLUT....wtf!

övergav ami för en snabbspurt till citybokhandeln.... roffa åt sig boken o stolpa ut igen.

gick förbi BOKSKOTTET...vill köpa massor av roliga böcker...kokböcker, konstböcker o kalla kårar serien som jag samlat på sen Dackefejden....

borde diska o städa igen... kasta ut exets prylar på gården, bada katterna, skaffa mig ett liv.....

nä dags för lite mat... pöss

Kommentarer
Postat av: sara

Ha ha... känner igen mig i det där.
Hur kan kurslitteratur vara så jobbigt att lägga ut pengar på då man gärna köper andra roliga böcker för massa pengar? :P

2007-10-02 @ 19:25:49
URL: http://smil.blogg.se
Postat av: Jojo

släng OMEDELBART ut alla saker. från balkongen!

2007-10-02 @ 20:32:32
URL: http://segger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0