lite ditt o datt

Hur svarar du i hemtelefonen? Paulina alt Lundberg?... om det är hemligt nummer så svarar jag något sluddrigt...

Hur svarar du i mobiltelefonen? Paui

Ringer det mycket till dig? Nja...sådär vissa dagar mer andra mindre

Ringer du mycket? Nej jag är inte så mycket för att ringa men trevligt när andra ringer

Vem ringde du senast? hmm... pappa

Hur mycket pengar har du? ja du bra fråga...

Senast kramat och när? Brorsan i söndags.

Antal timmar sömn inatt? ja du inte var det många...sov dåligt

Sov du ensam? japp Izza har dumpat mig för sin fotölj i vardagsrummet

Vem sov du hos senast? hmm....vet inte...

Vem sov hos dig senast? (se föregående fråga)

Vem vet mest om dig? äh...brorsan? annars är det nog Hannah eller Lenen

Vem vet du mest om? oj jag vet lite om många....

Vad ser du fram emot? morgondagens eskapader

Vad vill du ha just nu? hade inte tackat nej till Charlize Theron men det känns lite väl svåråtkommligt.... annars hade jag inte sagt nej till lite glass....

Vem hånar du? överklassens förvirrade fjortisar

Vem längtar du mest efter? Pappa

Vem vill du helst slippa? mitt ex

Vem stör du dig på? människor som inte tar sitt ansvar

Vem vill du sova bredvid inatt? hemligt

Vilken buss åker du oftast? 1:an o 4:an

Vilken årstid är det nu? eldiga hösten

Anser du dig själv snygg? jag är inte perfekt men vissa delar är utsökta.... ha ha

Har du varit kär?  japp I have

Är du kär nu? nej...

Är du en bra partner? Jo jag tror det

Har någon varit otrogen mot dig? Ja

Har någon varit otrogen mot någon , med dig? inte så vitt jag vet

Har du varit otrogen? Nej

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? yepp

Vad åt du senast? Bulgur o chorizo

Är du polare med grannarna? kan man väl inte direkt påstå, men jag är inte heller ovän med dem..

Har du varit på ett party? Dah....

Har du varit utomlands? Ja många gånger

Var är dina syskon just nu?
Hemma tror jag ...sover förmodligen

Vilken tid gick du upp imorse? Halv 9, av tvång

Vad gjorde du kl 2 inatt? räknade får

Vad är det första du gör på morgonen? tänder ljusslingan över sängen

Vad ska du göra efter det här? Lägga mig o sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0