james says....

jag är inte ämnad för att vara normal what so ever...thats facts!

nej jag kan helt ärligt säga att jag är inte den som älskar att vakna tidigt varje morgon, skuttar glatt ur min säng och kvittrande slår på vattenkokaren, lusläser DN, äter en stärkande frukost som ska ge mig energi fram till lunch....

nej jag är den som sover tills jag är snudd på att bli sen till skolan, har jag en sekund över dricker jag ett glas vatten, drar en reva genom dushen o kastar på mig kläder o skolattribut för att sen småspringa ned till tunnelbanan...jag bor en station från min skola....

nä jag gillar att vara vaken när alla andra sover, blir aktiv så fort det är lugnt i huset, ibland är det kockprogramsmarathon på tv, skönt att höra blurr i bakgrunden medan jag sitter och målar långt in på småtimmarna.


image137

ibland ser jag på Beyond, James Van Praagh tror jag han heter, mediumet som talar med andar...
han e störtcool tycker jag...dessutom blir det fler program på raden när man sitter uppe på nätterna =)

han påstår att inspiration kommer från andevärlden... låter ju fint...

undrar bara vilken ande som ger mig inspiration... i natt blev det en bild som var ganska hemsk insåg jag sen
det är inte en bild man kanske jublar över men jag var fast besluten på hur jag ville ha den och jag är rätt så nöjd.

Jag är inne i en ränder era... alla bilder har tydliga ränder, latinska texter och jag kallar detta symbolikmålning...
varje detalj är ditritad av en anledning helt klart.

funderar på att pilla in dem i en portfolio ...hmm

gjorde en målning med pastellkritor för en tid sen..måste köpa fixspray så den inte kladdar så hemskt...

har promenerat med Hannah idag, skönt att röra på sig o pladdra av sig lite.

vi ska gå imorgon igen.

Inca o Maya sitter o stirrar in i en lampa...de ser skitdumma ut...tror de spanar på en nattfjäril... Izza sover redan på min kudde.

peace love and more colour to the world....

image138


ps glöm inte att kampanjen Rosa Bandet har börjat ...stöd forskningen för att hitta botemedel i kampen mot bröstcancer!

nu kommer bloggen få behålla sin rosa färg till november

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0