Dagens huvudbry....the botten is nådd

image144

VEM FAN KOM PÅ DEN HÄR KOMBINATIONEN....???

FICK MAN ETT TOTALT HJÄRNSLÄPP PÅ ABBA SEAFOOD??

bara smaken o konsistensen av banan i kombination med kaviar måste ju garantera magsjuka...

jag förlåtade dem för att de gjorde randig kaviar...allt urartade  med att blanda helig kalles kaviar med saker så som kokta ägg eller banan!!!

vad kommer härnäst?

Kalles kaviar med baconbitar?
Kalles kaviar med hallon i?
Kalles kaviar med russin?

nu kan ingenting förvåna mig längre....the botten is nådd!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Meeeen guuud vad äckligt!! Fy tusan!

2007-10-04 @ 23:56:32
URL: http://elinheffler.blogg.se
Postat av: Minna

ja du vet i Norge äter man macka med banan o kaviar har jag hört så de e kanske för att man vill att norrmän ska köpa denna produkt eller så hehe!!

2007-10-05 @ 20:15:10
Postat av: sara

ja, ush har också sett den där..
men måste erkänna, hur äckligt det än låter så är jag sugen på att prova... haha!

2007-10-08 @ 14:14:15
URL: http://smil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0