***en helt vanlig sketen onsdag***

roligare än så här blir det inte...hmm

har letat användbart ifo om bifrost, en skolundervisningsform som ex reggio emilia o montessori typ.. och vad hittar man? typ en vettig hemsida...wohoo..tur att jag inte ska göra en avhandling i ämnet..

längtar efter sommarlovet! bada o äta glass, gå barfota på varm asfalt ,myggbett och solbränna  =)

eller att sätta sig i "rålis", ta med grillen,några öl,kubbspelet (som för övrigt inte en enda stockholmare kan reglerna för...det är ett större mysterium än bermudatriangeln), en vattenpipa, musik o massor av goa vänner!

jag ska ju fördriva sommaren på mitt vanliga häng...grönan...springa som en skollad bäver,tvinga mina medarbetare att dricka massor av vatten, undvika att bli skjuten i skjutbanan (been here done that),se massor av uppträdanden och åka åran nya attraktion...som för övrigt fått det fantasifulla namnet "kvasten"...ja det är ju bättre än "vilda Musen"-
...hmmm direktöversättningar av egelska attraktioner bör i fortsättningen tänkas över både en o två gånger innan man bestämmer sig....

snart ska jag hämta Bustermannen på dagis...tänk att man kan sätta hundar på dagis...vad gör dom hela dagarna? ringlek? lär sig torka tassarna på sin egen handduk?

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0