närminne guldfisk

ja det var ju en eller två evigheter sen jag skrev här...hmm vet inte vad det beror på men antagligen alzhemiers Light eller likanade...närminne Guldfisk i vanlig ordning.
Usch jag kände mig helt död idag...mindre bra...sov inte så värst bra i natt...stressen över att folk e skyldig mig pengar hjälpte inte direkt... hatar att behöva så gott som hota folk för att få tillbaka ens pengar...suck

har avverkat ett pass på jobbet, sprungit som en skållad bäver och löst raster, åt min kyckling med bulgur...undvek de gröna bönorna för de luktade helt fucked up! jag köpte mig en red bull som plåster på såren...


Har dessutom fått en sjukt stor pikétröja...man kan ju tro att ryska cirkusen precis flyttat ut...ja ja jag vet att jag inte är smal men detta var ju sjukt....ser ut som en pingvin i den...

Fick för mig att jag skulle städa när jag kom hem....hmm inget har hänt på de senaste timmarna as usal... jag har ju diciplin som en tångräka ....

käkade "middag" med FF brudarna Lenah o Tessan.... hmm jag visste inte att det var middag att käka på BK....ja ja...är man fast food så e man...

imorgon fyller brorsan 28 och jag ska ta med honom till GBG...ska se P!nk!!!!

hihi

nä dags att bli osocial en sväng....

peace love and understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0