ja jisses...och på sjunde dagen vilade man...INTE

hmm söndagen ska väl vara en vilodag...yeha right....like that would ever happen...NOT...

blev placerad i minnesbilden, wow lugnt tänkte jag... Fritt Fall står ju still så då är det bara CP..aaaat....som e igång...fy fan...tasktiskt mycket det blev...

redan under 1:a timmen hade jag 5 beställningar...hela tiden sporadiskt kom det mer och mer....

kvittorullen började tryta och beställningarna fortsatte att välla in....hmm tack o lov hoppade Maryanne in och tog t-shirtsbeställningarna medan jag gjorde muggar för brinnande livet..däremellan försökte man hinna med alla musmattor...så tro inte att skrivarfanskapet började strejka... JAM B...pappershelvetet fastande gång på gång o man var nära på att plocka ned hela skrivaren i minsta beståndsdel innan den var villig att ge mig en normal bild.

jag sprang runt som en virrig ekorre och försökte hålla koll på när beställningarna kom in och vilket kvitto som hörde till vilken sak...mindre lätt när Maryanne snurrade runt i sin t-shirtsvärld....

det blev några red bull under dagens gång...puh tur var det annars hade jag lagt mig under bänken... det braiga var att dagen gick ruskigt fort... varmt och alla maskiner som piper...man går som i en dimma..

sen var det obligatorisk pubkväll...massor av folk ...ingen ÖL...va fan...pubkväll utan öl funkar inte... efter någon timme lyckades man hitta mer öl och stämningen var på topp igen =) min kamera fylldes med galna bilder som nog hälften av befolkningen helst vill glömma imorgon... =)

Krejsys personal slängde ut oss sen för de ville gå hem, men vi fyllde snabbt djurgårdsfärjan och tog oss till After...
ölsinnet hittade själv till baren och gott om plats var det ont om... folk både högt och lågt ju.

på vägen mot t-banan ville Maryanne ha Donkenkäk...snabb koll på när sista t-banan gick o en snabbspurt till donken....flirta lite med de i kön....maryanne kan det där...hon ler lite och kör valpblicken....

sen rusade vi som galningar ned till tuben...hon hann...jag fick vänta på nattbussen som gick till odenplan...gick sista biten hem.

åh ja just det...jag vann frågetävlingen igår...Tc lovade att jag skulle få min biobiljett under dagen....jag väntar ännu...



Maryanne o Paui äger!!!!

puss o kläm...a e hungrig nu...typiskt...

Kommentarer
Postat av: Ami

MÅNDAG.. däremot är vilodag.. sen vaknade jag och måste åka iväg och träna.. darn!!
Puss

2007-06-25 @ 15:08:39
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Gamla grönan Sara... remember me?

Hej Paulina!
Hittade en länk till din blogg från AMI.. jättekul att se att du också bloggar.
Hoppas att allt är bra med dig. Jag ska nog lusläsa din blogg.. :P
kram

2007-06-25 @ 16:31:11
URL: http://smil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0