its rainin its pooring..

jaha då har ytterligare en dag försvunnit...den gick hyfsat fort..som vanligt har man stuffat runt på jobbet o sysselsatt sig med diverse uppgifter...
Regnet forsade ned o på en nanosekund var butiken full av blöta besökare som kastade sig över regnponchos, paraplyn o tjocktröjor ...innan man ens hunnit blinka hade de rasat ut igen...

Pappa kom och hälsade på, han hade tagit med sig gotlänsk hemmagjord fläderblomssaft, en lampa man kan sätta i USB uttaget på datorn (den var för övrigt blå...så fin :) ), mina solglarrer som jag hade försnillat bort hemma samt en t-shirt.

fick Pimpim av teamcheferna...jag tejpade fast Andys påse i bordet....hihi

Åkte med pappa ut till Arlanda Stad o hälsade på dem på hotellet...de åker till Bulgarien imorgon.... åt en nachostallrik på hotellet...man kunde ha utfodrat ett helt u-land ..fan va mat det var...hmm sen skjutsade pappa hem mig igen...

här stod det tre kelsjuka pälsbollar och väntade på mig....

dags att sova...vila upp sig för morgondagens eskapader...PUBKVÄLL NO 2....


Ciao

ps: listan snodde jag från Ami.... hihi puss



1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- tjena på di...så munsåret e kvar...ja ja....
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
- ynka 15:-
3. Vilket ord rimmar på "test"?
- Fest, bäst...pest...
4. Favoritplanet?
- hmm det får nog bli jorden...mars har i och för sig en snygg färg...
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
- Pappa
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
- P!nks U & ur hand
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
- Ett linne med blommor på
8. Sätter du etiketter på dig själv?
- öh..nä...ser inga just nu... hade en prislapp på mig när jag stod i butiken....annars så vet ag inte...ne men nej jag gillar inte det...
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
- äh...warp står det...*gnuggar bort smutsen*
10. Ett ljust eller mörkt rum?
- MÖRKT... då sover jag med gott samvete
11. Vad gjorde du vid midnatt?
- såg på film och fnulade på ett nytt armband till Sebbe
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
- Nice, Puss
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
- Fleminggatan nånting..typ 25-30
14. Vilket uttryck använder du mest?
- ja veine .... gotlänska och betyder jag vet inte.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
- Mamma hon fick en puss oxå
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
-Inca...hon var i närmaste huggläge
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
en cigg (blä), RED BULL o en muffins...hehe
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
- hittade 7 ..kommer inte ihåg vad det är på dem...det blir mer spännande så...hehe
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
- 23...tror jag men jag vet inte varför...
20. Din värsta fiende?
- väckarklockan
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
- my little pony a la modellen som finns på bloggen....fiiiin
22. Vad var det senaste du sa till någon?
- ha en trevlig resa och puss
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
- dollarna...då kan jag ändå flyga...hehe
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
- hmm ne...*trist*
25. Senaste låten du lyssnade på?
-
det var nog Shirleys Eviga Längtan i morse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0