TIO TIMMAR JOBB!

ja då har man varit på jobbet en dag till... hmm blev faktiskt mycket glad av att hamna i Minnesbilden...trots att jag ständigt får minnesluckor...ha ha ha...

Jag tycker om stället för man blir inte lika inlåst som i ett spel eller ett vanligt foto...här kan man röra sig mer fritt och man behöver inte frysa  =)


muggbrännaren började krångla...ville inte alls vara min kompis idag... till slut bestämde vi att lägga ned projektet med dem... nu står den i sitt hörn o skäms!

är snart ledig i två dagar...vad ska man hitta på då?

någon som har en idé messa mig tack

hämtade mina bilder från P!nkkonserten...mmmmm några bra i alla fall.... ska printa en fin till Nenne hon kan ha brevid sängen hihi

Nu vill Izza ha min uppmärksamhet så det är väl bäst att gosa med henne en stund.

                                                                          

Peace love and KAOS!

ps: råkade posta två versioner av senaste inlägget...ignorera det första...hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0