smulklubbens skamlösa systrar helt klart

efter att ha åstakommit två av mina måste punkter så trillade Jojo in som ett brev på posten.

Kvällen flöt på i normal flatanda helt enkelt, snusdosor, katter o två galet bra filmer....hihi

först ut blev Fucking Åmål....vi citerade alla repliker... så grymt bra film

image51



dock klagade jojo på att det förekom för lite barnförbjudet i den så då petade vi in en annan film nämligen
Better than Chocolate....vilket föll fröken jojo mer i smaken...min med förresten...hade inte tackat nej till Christina Cox...dregel... Jojo blev genast kär i Karyn Dwyer...Jojos favorithårfärg...rött....hihi



image52


Sen startade vi Smulklubbens skamlösa systrar (finns som bok av Mian Lodalen)...jag är nu ägare av SLEVEN....
läs boken så fattar ni....
Ska försöka locka in Ika på detta fanskap med...


bara en fråga...är inte detta stockholm? bör det inte finnas massor av snygga flator...messa mig om ni vet var jag ska leta....

Night night sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0