SJUK!

var på begravning i onsdags....

åkte på matförgiftning.... det är ju typiskt att jag ska drabbas av det... ska aldrig mer äta smörgåstårta med räkor...som gjort för ett besök hos doktorn.... eller nja jag äter nog inte skaldjur frivilligt på ett bra tag.

jobbade på torsdagen men kände mig vissen...

ingen mat hade lust att stanna så man blev hemma ... trist att jobbet tror att man är ute o festar...
att man inte ens får vara sjuk utan att ens chefer tror att man är som många andra ....

men nu har jag kommit hem från S:t Görans... det brukar ta mig ca 9 minuter att ta mig dit..idag tog det nästan 20 min......nu har de har klämt och känt på min mage, mätt blodtrycket... som var för lågt och de tog blodsyremätning samt de klassiska kolla hjärta o lungor....sen satte de dropp i min arm....hade tydligen vätskebrist i samma stil som saharaöknen....inte så konstigt att jag hade ont i njurarna...de försökte desperat att arbeta med luft....


image53


AJ...sjuksköterskan grävde runt i min arm med en nål större än en ryanål...klart som fan att han måste göra ett nytt försök eftersom mina kärl är så gott som obefintliga....trots att jag faktiskt förvarnade honom om detta...

1 o ½ timmes droppande så vaknade jag av att min arm var fullkomligen iskall....

läkaren avrådde mig att ära mejeriprodukter eftersom min stackars mage jobbar med att ens orka behålla någon näring...

känner mig groggy och trött....

izza sitter o håller mig sällskap .... nu ska vi sova i soffan så hoppas vi på att magen snart är bra igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Din stackare! hoppas du blir piggare snart.

2007-07-29 @ 12:45:18
URL: http://smil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0