oj nu måste jag komma ikapp

                         image9



jaha ja jag har ju som vanligt virrat runt i min lägenhet...städade faktiskt heeeeela torsdagen.....

men jag fick ju besök av mina goa vänner Emma o Nenne....jag hade lagat helgrillad kyckling med bulgur o harcot vertes mmm

allt var borta i ett nafs så jag antar att de gillade mina kokkonster....

vi hade planerat en helkväll med att äta gott, se på P!nk dvd:n o bara ta det lugnt...

ta det lugnt ja...hmm Nenne kunde knappt bärga sig innan jag startade tv:n, hon satt och dreglade så mycket att jag var nära på att släpa in mitt fina badkar till henne för att inte riskera en översvämmning.

Emma var lagom road...ha ha



Jag och nenne satt pch ylade med i alla låtar o vi måste ha sett ut som två miffon på rad där vi knappt ens blinkade för att inte riskera att missa något. Så fort P!nk visade lite hud satt Nenne och höll sig krampaktigt i soffan haha

nästa gång P!nk kommer till Sverige ska jag o Nenne ta anställning som personlig påklädare  = )
 

                                                          image10


Om ni ser två miffon sitta och häcka i ett tvåmanstält utanför globen nästa gång hon kommer till sverige....BE AFRAID BE VERY AFRAID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0