Kungligt Besök

jaha...ja själv vaknade man segt klockan 12.... hade dock faktiskt satt klockan på diverse tider...paui sover vidare utan dåligt samvete...

igår drabbades stockholm av monsunregnet Arne, hade lätt kunnat öppna fiskaffär i tunnelbanan... det fullkomligen forsade ned.... eller rättare sagt...jag var genomblöt.

lyckades kränga av mig allt som drabbats av regnet...typ allt...för att sen rota fram torra byxor , t-shirt o hänga upp det blöta.

Tessan o hennes kompis Ludde kom över...vi hade tänkt kolla på film...oj va bra det gick..inte men vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord tills klockan var 5 på morgonen... därav att jag var seg idag...

tänkte fixa pannkakor innan jobbet...mina ben ville inte sätta sig i rörelse alls...de tvärvägrade....trots att jag slet o drog i dom....Not...





                                               
image48




har haft flumdag på jobbet..eller ja vi hade Kungligt besök av den Thailänske kronprinsen... när jag kom till jobbet stod flera parkansvariga stylade till tänderna och väntade, jag hann byta om.

När jag kom ut igen for det fram ett antal bilar, ut störtade små thailändare med kamera och paraplyer (trots att det var strålade sol...han borde väl vara van med det?) , innan ens bildörren öppnades började de niga.
Ut kommer kronprinsen och vad jag gissar på hans familj...eller nja några av dem.

enligt tc:n idag så hade prinsen med sig en hel stab med egen läkare o hovfotograf osv. undrar om kronprinsessan Victoria har det ...hmm



                                                                     
image49





fick städa upp i påspackingen, blåsa upp basketbollar o ta över Vilda Musen fotot...som inte har sålt en bild på hela dagen efter som den stod stilla p g a starka vindar...

jag fick bunta lotter istället....weiii....

nu ska jag sova snart....

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0