hatar måsten!

finns det något värre än när man MÅSTE göra vissa saker just den dagen!!?

jag MÅSTE:

  • fixa nytt kvitto på mitt ps2 så jag kan ordna upp det
  • Städa
  • Åka till Rissne o vattna brorsans blommor
  • Kolla båtbiljett
  • Fixa resten från skolan
  • byta kattsand
  • beställa biljett till gotland
  • fixa ledigt
  • ringa pappa om doppresent
URK... men jag ska ta en fika med Cissi vid tre...något kul att se fram emot weiii!

Chattade med Ami i natt..lärde henne att göra South Park gubbar...hon är en naturbegåvning!

är sugen på pannkakor...hmm kanske något till kvällen?

Jojo trillar in sen efter sitt öldrickande o ska slagga här sen.

får se om mina små tigrar låter henne sova ifred den här gången .....hihi

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0