en företagsam kvinna reder sig själv....

jaha vad har man gjort idag da?

jo jag travade i sakta mak till S.t görans för att få intyget som jag glömde sist.
Rådfrågade läkaren om hur jag ska komma ifrån krånglet med magen och sen gick jag hem igen.

Har nu sytt klart min skjorta till medeltidsveckan ...weiii den blev fiiiin tur att brorsan kan de där med sömnad o tänk att han inte e bög på kuppen.

Har även fixat till ett nytt dryckeshorn med diverse detaljer.

är inte riktigt i form än, magen är ännu för orolig o maten gav mig kramper.... fan

tänkte försöka ut och gå imorgon så jag kanske kan få igång normala hungern igen... idag blev jag inte hungrig förens kl 21..... lite sent.

Har blurrat bort en god stund med min Älin, vi disskuterade pantade körskolelärare, ainbuskartiklar o konsten att koppla in en dvd...vet inte om hon lyckades... Älin är typisk kvinna...klarar av flera saker samtidigt... hon hann klämma i sig tre digistivekex o ett glas oboy...sen lade hon till en fin rap som grädde på moset..... rakt i mitt öra.Måste tilläggas att hon fladdrade runt i sin lägenhet o letade förlängningssladd samtidigt...


image56

tack för den Älin....hmmm...*fliin*


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahaha... you reveal my life too much! :p Hoppas att lilla magen blir bättre snart. Jag som skulle ringa dig nu på förmiddagen.. SÅ TYPISKT MIG. Ska försöka ta upp den där telefonen snart och slå en pling...
Pusseluss

2007-07-31 @ 14:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0