desperate housewife?

man kan ju undra...

vaknade av att jojo klämde igen dörren.... tiiiidigt..jag hade vaknat under ett flertal gånger under natten av att någon av de tre miffona höll på att rasa runt...mitt i allt tumult sover jojo .... Izza hade klämt ned sig i fotänden o såg så nöjd ut .

ja så har man lyckats fördriva en dag till....

dagen började skitdåligt...min mobil fungerar fortfarande inte...ringde till Tele2... exet har inte betalt sin skuld..min mobil förblir död tills fanskapet orkat engagera sig till en s k ekonomi.... o samvete

då blev jag en smula förbannad, stolpade in på exets jobb med diverse mindre roliga räkningar under arnen....


                                                                              

snacka om bortförklaringarnas okrönta drottning...

vände på klacken o stormade ut nu mer förbannad än någonsin....satans skit.

gick hem och lade mig på soffan, kollade på Ellen Show... kliade Maya sällskapligt på lilla magen ...

hon ser så söt ut när hon sträckt ut sig o har tassarna i vädret....hihi

Har bakat nyttigt bröd...mmm gott blev det...


                                                                     

pappa ringde o kollade om man levde o han var ute o promenerade med liten buster.

Funderar på att göra en liten tatuering tillägnat min pappa.... saknar honom jättemycket... <3


                                                                          

sen sorterade jag mina tvättpåsar, sparkade igång maskinerna o gjorde mig en svullomacka a lá Dagobert....

                                                                           


om en timme är min tvätt torr så då ska jag sova!

Izza har redan kurat ihop sig i sin vagga på elementet...som vanligt med en tass över nosen..hihi Inca ligger på golvet ...eller ja...på mina otvättade byxor...

Maya dricker vatten ur kranen i badrummet...

morgondagens lista.

  • Diska en diskmaskin
  • Dammsuga lägenheten o soffan
  • Kolla in ett skåp kombinerat vitrin samt tv hylla...typ

får se hur det blir med den saken...hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0