Pauis födelsedag

image192


ja det är över en vecka sen men nu ska jag banne mig lägga in bilderna !

dagen började med skola menlla 9-12, hem o förbereda mig inför jobbet samt den senare utgången med att plocka fram partyoutfiten samt komma ihåg att ta med legitimation o presentkort=)

vid pågången på jobbet så överraskade teamcheferna med vackert skönsång , hur ofta kommer ens chefen ihåg att man fyller år???

Dessutom fick jag en present !

en stoooor Pingunalle....jättefin o mjuk

image185

Vi hade fått bjuda in familjen på grönan så det blev snabbt rätt mycket folk och jag fick stå i mitt älskade Kentucky Derby =) hur kul som helst...dock strejkade vissa hästar pga kylan =( men folk verkade inte by sig ändå.

Brorsan och hans fru Jenny kom och jag fick paket =) weeiii...
en cool t-shirt och två boxar med tv-serien The L-Word =)

Efter jobbet var det bara att gå och byta om till mer passande partyklädsel och sen ta bussen runt halva stan för att komma till Slussen...hmmm

Marianne,Sofia och jag hade bjudit in några vänner på middag på Patricia.

Himla trevigt faktiskt.








VI åt som om det inte fanns en morgondag, oxfilé till varmrätt och himmelsk äppelkaka till efterrätt !

image193


Sen drog jag ,Youssef, Thomas och Louise vidare till Club G .....

Massor av folk och massor av musik as usal....

image194

på scenen stod Wad Girls och drog klassiska Dragqueenreportoar med DIana Ross bland annat.





Kom hem tiiiidigt på morgonen.... för att sen åka till jobbet =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0