Gott Nytt År!

image218

Ja då var snart det här året till ända!
wow... det har gått fort tycker jag

image219
så ja.. höjpunkterna på detta år har nog varit Priden med Jojo...roligt hade vi och vi ska gå på europriden 08 med!

Medeltidsveckan var mycket lyckad, middag på Clematis med ett glatt gäng och med otroligt god mat =) jag fick inviga mina nya medeltidskläder som jag så flitigt sytt hos brorsan på min lilla symaskin SIVAN...

Jobbar på nästa års outfit ... får se hur det blir =)

image220

Som vanligt har man jobbat hela sommaren men med mina underbara kompisar så har det inte känts som att man jobbar utan det kommer man på när man är på väg hem.

Avslutningsfesten var helt otrolig , så roligt att se sådan variation på kostymerna


image221

så vad har man för förhoppningar om 2008 då?

ja du... mitt största mål är att äntligen få träffa min syster Pilar som jag inte sett på snart 23 år!
samt hennes familj förstås... min söta systerdotter Margot som snart ska bli storasyster och syrrans man Louis , så jag hoppas på att komma iväg till Frankrike, jag har ju en till syster där som jag dock inte har så mycket kontakt med men ändå...när man ändå är där så...!

image222

sen självklart besöka både Sthlm Pride och Medeltidsveckan som vanligt!

Jag önskar att mamma fick bli frisk från sin propp i hjärnan , vi planerar nu en resa med hela familjen på hennes begäran så vi får se vart vi hamnar.

Nä snart dags att röra sig mot Centralen... nyårsfirande hos min bästa vän Pierre och hans sambo i Enköping!

har bunkrat upp med xider i alla möjliga smaker och varianter, ska ta en dusch och göra mig lite snygg .

image223

Snön yr utanför... det kommer inga flingor utan stora flarn ,stora som femkronor...Inca är imponerad och sitter o stirrar , ibland försöker hon fånga dem trots att rutan är i vägen....

så jag vill passa på att önska alla , vänner ,familj,djur och andra odjur ett


GOTT NYTT ÅR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0