En dagens tack

Dagens väder: Regnet bara öser ned!

Dagens booooring: ensam i Machine Gun Kelly i fyra jävla timmar

Dagens mat: Potatismos med vegitariska snitzlar...mmm =)

Dagens bästa: Storebror min

Dagens tröttmössa:jag o Inca på delad första plats

Dagens frisyr: BEEEEP*

Dagens saknade: Marianne på jobbet =/

Dagens solstråle :Jenny

Dagens bästa: Premiär av Lussebullsätande =)

Dagens borde ha gjort: letat reda på fjärrkontrollen, städa ,julpynta och läsa litteraturen inför måndag

Dagens lyx: Glass

Dagens insikt:
fu*k...snart 30 år....

Dagens "jag orkar inte bry mig": Julen

Kommentarer
Postat av: sara

Snart 30? nämen, du har ju många år kvar!!!
work it girl!

2007-12-08 @ 21:09:44
URL: http://smil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0